Davant la situació d’alt risc de rebrot al país, i concretament a Granollers, on s’estan encara aplicant mesures especials per a la contenció, ens veiem obligats a suspendre l’Assemblea General Extraordinària prevista pel proper 20 d’octubre.

I és que donades les restriccions socials decretades pel Govern de la Generalitat sobre la limitació de més de 6 persones en trobades i reunions, i tal com es estableix l’article únic del Decret Llei 31/20 pel qual “només podran celebrar-se les assemblees generals de les entitats esportives de Catalunya […], sempre que tinguin per objecte la deliberació i aprovació, si s’escau, de punts que garanteixin el funcionament ordinari de l’entitat esportiva”, l’Assemblea General Extraordinària no es podrà celebrar, ja no estaríem donant bon compliment amb la legislació vigent.

És i segueix sent, però, compromís de la Junta Directiva el poder rendir comptes de l’activitat i decisions preses durant el confinament i fer-ho dins d’un període no superior de 120 dies des de l’aixecament de l’Estat de l’Alarma. Per aquest motiu, i per a informar el soci i sòcia de ple dret sobre aquestes qüestions, es realitzarà el dia anteriorment proposat, 20 d’octubre, una reunió informativa on es tractaran els punts d’interès general del Club durant el període afectat pel tancament, des del punt de vista jurídic, laboral, social, d’obres i reobertura i econòmic, així com propostes de millora.

La reunió informativa es podrà seguir de manera telemàtica el proper dia 20 d’octubre a les 19:30h, sol·licitant cita prèvia abans del 16 d’octubre, per tal de poder garantir la connexió virtual a la reunió. Tanmateix es donarà resposta a totes aquelles preguntes que els socis i sòcies hagin fet arribar abans del 16 d’octubre a través  d’un formulari.