Benvolgut soci, benvolguda sòcia,

Donada la situació d’incertesa creixent, i tal i com s’estan desenvolupant els esdeveniments a l’entorn de la pandèmia, el Club Natació Granollers, en un exercici de responsabilitat social, ha realitzat consulta a Protecció Civil de l’Ajuntament de Granollers sobre la celebració de l’Assemblea Extraordinària convocada per al proper 23 de juliol, i que s’estava projectant al pavelló municipal d’‘El Parquet’ per a poder assegurar l’aforament amb l’aplicació de totes les mesures de seguretat i higiene.  Malauradament, Protecció Civil ens ha notificat que “no es recomana fer una assemblea presencial, i s’aconsella buscar vies per fer-la virtual, ja que l’evolució de la pandèmia no té, de moment, data de fi”.

És voluntat de la Junta Directiva que, com en totes les Assemblees Ordinàries com Extraordinàries, hi pugui assistir el màxim de socis i sòcies, amb total garanties de seguretat que corresponen al moment i sense diferències per la possible bretxa digital. Per aquest motiu i essent molt conscients de la situació que estem vivint, s’ha decidit ajornar sense data l’Assemblea Extraordinària, fins que la situació de la pandèmia pugui esdevenir millor i sigui aconsellable poder realitzar, mantenint el compromís de poder-la celebrar en els terminis que es va anunciar en el seu moment (dins d’un període no superior de 120 dies des de l’aixecament de l’Estat de l’Alarma).

Fins aleshores, la documentació objecte d’Assemblea quedarà a disposició i a consulta per a tots els socis i sòcies de ple dret, així com també i d’acord amb el punt 6 de l’orde del dia “Presentació de propostes de millora’, es manté obert el període de presentació de propostes, podent-les fer arribar fins a 8 dies abans de la propera Assemblea a celebrar.

Tot esperant comprensió davant d’aquesta decisió, i que aquesta pugui ser compartida per tots els socis i sòcies de l’entitat, rebeu una cordial salutació.