Benvolgut soci, benvolguda sòcia,

Primer de tot, volem agrair la confiança, suport i estimació que ens has mostrat durant aquests moments tant difícils que estem vivint, amb motiu de la COVID-19. Una situació que ningú s’esperava que s’allargués tant, amb decisions que s’han hagut d’anar adaptant en funció de l’evolució de la pandèmia.

Arribat a aquest punt, volem gratificar tots els socis i sòcies que, com tu, ens has fet costat i que gràcies a la teva solidaritat, unida a la de la resta de socis i sòcies, podem tirar endavant amb el Club, el teu Club, el Club de tots.

És per això que a partir del mes de maig i fins al juliol, a tots els socis i sòcies en actiu i al corrent de pagament durant aquests tres mesos, se li assignarà un saldo equivalent al valor del 30% de la quota social corresponent, que podrà bescanviar per serveis esportius i de salut que no estan inclosos a la quota de soci i, per tant, es consideren com a prestació de serveis (cursets, entrenadors personals, armariets, classes VIP, fisioteràpia…), o bé articles o productes disponibles al Centre d’Atenció al Soci.

Esperem que aquesta iniciativa tingui una bona acollida i que tots i totes puguem gaudir-la en breu.

En aquest mateix sentit, estem treballant en l’escenari en el qual s’emmarca el nostre sector i poder aplicar les mesures necessàries per poder reobrir amb total garantia de seguretat.

Restant, com sempre, en contacte amb les administracions i autoritats competents sobre el que s’esdevé a l’entorn a aquesta crisi sanitària, t’anirem informant de qualsevol novetat al respecte.

Una vegada més, agrair-te tot l’esforç i escalf cap al Club.

Salutacions i bona salut per tots i totes!

Junta Directiva
Club Natació Granollers