Benvolguts socis, benvolgudes sòcies,

Aquesta setmana s’ha publicat el document on la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física descriuen les mesures per prevenir el risc de transmissió i afavorir la contenció de la infecció al sector esportiu en l’actual Fase de Represa en que es troba Catalunya. És per aquest motiu que el Club s’està adaptant a aquesta nova realitat, amb protocols que aplicarà a partir de divendres 3 de juliol.

Les novetats més destacades en aquesta nova Fase són:

• Es podrà accedir lliurement a la instal·lació sempre que l’aforament ho permeti sense necessitat de sol·licitar cita prèvia. No obstant això, es mantindrà el sistema de reserva de places per franges de 60 minuts amb un aforament reservat del 40% per a què els socis i sòcies que ho desitgin puguin assegurar la disponibilitat de la seva plaça en la franja reservada. Les reserves actives s’amplien a un màxim de 7 per setmana.
  • La distància física interpersonal de seguretat passa a ser de 1,5 metres
  • Es reactiven les fonts d’aigua amb la recomanació de que els usuaris les utilitzin mitjançant algun recipient (got, bidó, cantimplora, etc.)
  • Es requerirà a tots els socis i sòcies que si han estat en contacte estret amb una persona afectada per la COVID-19, encara que amb símptomes lleus, cal abstenir-se d’accedir a la instal·lació durant un mínim de 14 dies, així com de participar de les activitats esportives o físiques, i seguir el protocol d’actuació referit pel seu centre sanitari.
  • Per un criteri de traçabilitat, tots aquells grups estables de socis (esportistes de seccions, swimming i running team, crosshiit, pre i post part, etc) hauran de realitzar una autodeclaració de responsabilitatcertificant el punt anterior així com comprometent-se a no venir al Club si tenen símptomes o s’ha estat en contacte estret amb una persona positiva.
  • Es nomena una persona responsable de l’aplicació de les mesures organitzatives i de protecció individual, que serà també l’interlocutor amb l’autoritat sanitària en cas que sigui necessari.

D’altra banda, recordeu en tot moment les recomanacions i mesures preventives, especialment les que fan referència a la distància (mínim 1,5 metres interpersonal), mans (rentat amb freqüència amb sabó i/o gel hidroalcohòlic habilitat en diferents punts de la instal·lació) i mascareta (dur-la en tot moment i treure-la just abans de l’inici de l’activitat). Perquè és qüestió de responsabilitat individual, però també col·lectiva, que puguem contenir el virus i poder gaudir de la pràctica esportiva amb les màximes garanties.

Podeu consultar la Guia de la Fase de Represa, amb tota la informació i pautes a seguir per a garantir una pràctica segura de l’activitat física dins del Club.

Amb la il·lusió d’haver arribat a una nova Fase, rebeu una cordial salutació.