Una setmana més rebem bones notícies pel sector esportiu, amb una nova flexibilització en les mesures restrictives per part del Govern de Catalunya. I és que a partir de dilluns 8 de març, es permet l’ús dels vestidors a totes les persones usuàries del Club, una de les peticions més demanes per tots els socis i sòcies, abonats i abonades de l’entitat.

Si bé fins ara només podien utilitzar els vestidors els usuaris i les usuàries de les piscines, a partir de la setmana vinent l’espai de vestidors estarà obert per a tots i totes que així ho requereixin i que no tinguin la possibilitat de canviar-se en un altre espai d’ús privatiu i no compartit abans i després de l’activitat física. És per això que instem a tots i a totes que se’n faci un ús responsable, limitant al màxim la utilització de vestidors i dutxes, prioritzant -especialment per als casos de proximitat- que s’accedeixi a la instal·lació ja canviat/da des de casa i es realitzi també al domicili la dutxa i canvi de roba posterior a la pràctica esportiva.

T’emplacem a que, en la mesura del possible, segueixis aquesta recomanació, perquè, tot i que les dades són esperançadores, no podem abaixar la guàrdia per poder seguir avançant. Sabem que ho entendràs i t’agraïm, per avançat, la teva comprensió i col·laboració davant d’aquesta situació.

Tanmateix, s’amplia la franja d’edat en les activitats extraescolars, amb la què es permet que els joves de Secundàriapuguin reprendre els cursets de natació, podent tenir, a partir de la setmana vinent, la CNGEscola de nou a ple rendiment.

La resta de mesures continuen vigents, amb els aforaments al 50% en piscines i zones exteriors, i el 30% en interiors, sempre amb cita prèvia obligatòria per a accedir a qualsevol espai, activitat i servei. Endemés, es mantenen actius elsprotocols de seguretat i higiene que pots consultar, aquí.

També volem fer-te saber que la cafeteria mantindrà l’horari per a esmorzars, de 7:30h a 10:30h, i de dinars de 13h a 16:30h.

Tot esperant poder seguir avançant setmana rere setmana… bon i esportiu cap de setmana!