Ens arriben bones notícies al sector esportiu català. La Generalitat de Catalunya ha anunciat noves flexibilitzacions en les restriccions que venen afectant a les entitats esportives. I és que a partir de demà 4 de juny, s’amplia l’aforament de les instal·lacions, tant interiors com exteriors, del 50% al 70%.

Una mesura que el Club aplicarà a partir de demà, pel que es disposarà de més places per fer ús d’espais i activitats, tot recordant, però, que segueix sent obligatori fer la pertinent reserva prèvia. Com també és obligat dur la mascareta a tota la instal·lació i en l’exercici de l’activitat esportiva a l’interior, quedant exempt durant la pràctica esportiva a l’exterior i en el moment de fer ús de les piscines.

La resta de protocols de seguretat continuen vigent, demanant, com sempre, la responsabilitat en l’ús de les instal·lacions, activitats i serveis per a poder seguir avançant en la desescalada.

Salutacions,