Benvolgut, benvolguda,

Com ja sabeu, des de la reobertura del Club, s’ha prioritzat la seguretat de tots i totes en l’ús i gaudi de la instal·lació amb protocols d’actuació i mesures excepcionals per a garantir un espai segur per a la pràctica esportiva.

Amb la voluntat de millorar aquests protocols, s’ha treballat per a poder disposar de més espais de vestidors, per tal de garantir l’aforament permès en hores de màxima afluència, especialment en aquelles que conflueixen usuaris i esportistes de les seccions de l’entitat. I ha estat davant la manca d’espais disponibles que el Club ha vist la necessitat d’actuar a la zona de la pista poliesportiva / pista de bàsquet, on s’estan habilitant vestidors d’ús exclusiu per a esportistes, per tal de garantir la disponibilitat i aforament permès de vestidors al socis, abonats i usuaris dins de la instal·lació.

Per aquest motiu, la pista poliesportiva / pista de bàsquet queda inhabilitada com a tal, ja que dona cabuda als nous vestidors.

Confiem en què entendreu aquesta decisió, que vetlla per la seguretat de tots i totes dins del Club.

Salutacions,